Subject: Järva valla kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu asukoha eelvaliku vallavolikogu otsuse eelnõu, sh keskkonnamõju strateegilise hindamise esimese etapi aruande esitamine kooskõlastamiseks
From: <[email-masked]>
To: "Siseministeerium" <[email-masked]>, "Maaelu Teadmuskeskus" <[email-masked]>, "Paide Linnavalitsus" <[email-masked]>, "Rahandusministeerium" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Riigimetsa Majandamise Keskus" <[email-masked]>, "Tapa Vallavalitsus" <[email-masked]>,Põhja-Sakala Vallavalitsus <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Põltsamaa Vallavalitsus <[email-masked]>, "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, "Keskkonnaagentuur" <[email-masked]>, "Eesti G
Date: Fri, 25 Oct 2024 10:58:50 +0300

Tere!

Teile on saadetud Järva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Järva valla kohaliku omavalitsuse eriplaneeringu asukoha eelvaliku 
vallavolikogu otsuse eelnõu, sh keskkonnamõju strateegilise hindamise 
esimese etapi aruande esitamine kooskõlastamiseks, mis on registreeritud 
24.10.2024, numbriga 7-1/2024/21-1.

Palun kasutage käesolevale kirjale vastamiseks Järva Vallavalitsuse e-posti 
aadressi: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Järva Vallavalitsus
Pikk 56, Järva-Jaani, Järva vald, JÄRVAMAA 73301
Tel +372 5341 3625
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.